sâmbătă, 25 decembrie 2010

Miley Cyrus vrea sa-si puna silicoane !


Miley Cyrus a marturisit intr-un interviu ca asteapta cu nerabdare varsta majoratului pentru… a-si pune silicoane.                                                                                                              Miley spune ca este hotarata sa faca acest pas pentru a lasa in urma adolescenta si pentru a deschide un nou capitol in cariera sa muzicala.Totusi, pentru a nu-si dezamagi fanii, Miley a promis ca inainte de a-si opera sanii sa faca un sondaj printre acestia.                                                                                  “Daca ei vor spune sa nu-mi pun silicoane, poate ca am sa ma mai gandesc”, a spus tanara solista, care a recunoscut ca tine extrem de mult la fanii sai.Sa o mai credem ?

2 comentarii:

  1. mie personal mi se pare o prostie sa fumezi ,sa te droghezi sau sa modifici corpul .....fiecare are cate o calitate speciala dar oricum....fiecare cu gandurile lui

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare frumoasa asa cum e...si daca vrea sa isi puna solicoane ii doresc succes :)) !
    ( te astept si pe la blogu' meu cu un com ;;) )

    RăspundețiȘtergere