joi, 30 decembrie 2010

Vezi cum arata apartamentul din Los Angeles al lui Joe Jonas

 1.Acesta este holul din casa privata a lui Joe Jonas .
Nu vi se pare cam mare ......ba da .daca nu ma insel e mai mare decat casa mea ! :))))
2. Aceasta este bucataria lui Joe Jonas  <--  , de data aceasta este mai mica , dar foarte frumos intretinuta :D Nu vi se pare ?
 3.Livingul ! ( si pentru cei care nu stiu .....sufrageria ) lui Joe Jonas ne este prezentata in aceasta imagine-->
Daca ne uitam atent ...desi este muzician ,  eu nu vad nici un instrument ,sau  ceva de genul acesta .......









4.Aici se afla  sala de antrenamente a lui Joe Jonas ,
dupa un mic zvon am aflat ca Joe sta intre 30min. - 3h in aceasta incapere. Misto nu ?














5. Dormitorul lui Joe Jonas unde..desi arata atat de curat am putea spune , deja a avut loc o poveste de dragoste fooarte personala  in acest pat. Mai exact intre Joe Jonas si frumoasa Ashley Green. Eh....ce putem spune...












6.Acesta este ultima incapere a locuintei super-starului
Joe Jonas acesta fiind al doilea living (sufragerie) care dupa parerea mea seamana mai mult a baie.....dar ce as putea spune , fiecare cu gusturile lui ....... Sper ca va placut :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu