sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Justin Bieber – “Rihanna m-a refuzat instantaneu!”

Dulce, cool, jucaus! Justin Bieber (15) este newcomer-ul adolescent al anului! In interviul acordat pentru POPCORN, micutul dezvaluie ce fete ii plac si ce planuri are pentru 2011… 
       Hotelul Park Hilton din München/Germania. In interior domneste o atmosfera relaxata. Deodata se aude un zgomot puternic in holul hotelului. „Faceti loc , vin acum!” Justin Bieber (15) vine pe skateboard la interviu , se loveste de  asistenta foto si provoaca o harmalaie incredibila. 

„Here I am, let’s start!?”, saluta micuta tornada echipa noastra. Adolescentul este hiperactiv, sare de pe skatebord     in fata aparatului de fotografiat. Justin scoate o minge de baschet si incepe imediat un meci spectaculos cu fotograful, pana cand, se loveste de un spot care cade si se face tandari. Apoi, aproape fara suflu, se supune intrebarilor interviului… 
 Uau, joci bine baschet, erai in echipa scolii?
Justin: Yeah! Aveam o inaltime de doar 1,61 m, dar baschetul a fost intotdeauna sportul meu preferat. M-am luptat cu cei mai inalti baieti ai scolii. Avantajul meu era ca sunt ager si pot sa driblez si cei mai mari tipi!

Nu ai fost niciodata frustrat din cauza inaltimii?
Justin: Nu! Am mai auzit comentarii rautacioase prin scoala, dar nu le-am dat atentie. Nici cu fetele nu am nicio problema cand vine vorba de asta. Cel mai important e cum esti ca om. Daca esti timid si crispat, nu te ia oricum nimeni in seama. Nu ma las intimidat de inaltimea mea.

Cum abordezi fetele?
Justin: De obicei foarte relaxat. Imi place sa flirtez, ma uit in ochii fetelor si spun ceva dragut.

Iar daca-mi place o fata, bag rapid cateva texte amuzante si atmosfera se destinde imediat. Si ce le spui?
Justin: 
Diverse lucruri amuzante, glumesc sau le fac complimente. Nu am un text standard, depinde de fata.

Cum ti se pare situatia inversa, cand o fata te abordeaza pe tine?
Justin: Foarte cool! Dar de obicei fetele sunt timide si nu prea fac asta. Asa ca, mai mult curaj, fetelor, nu musc!

Ai fost refuzat pana acum?
Justin:
 Da, odata! Si tocmai de Rihanna! M-a refuzat imediat. Dar a fost foarte dulce. Zicea ca sunt foarte dragut, dar totusi prea mic pentru ea. Pacat, dar nu am facut o drama din asta. Totusi ar fi fost pe maini bune, eu sigur nu as fi batut-o! (ranjeste)

Ai avut vreodata o experienta mai ciudata cu fanii?
Justin:
 Sigur! O fata s-a cazat la hotel, s-a dat drept sora mea si chiar a primit o camera langa mine. Camerele noastre aveau o usa de legatura pe care a si deschis-o la un moment dat. Intr-o clipa, fata era la mine in camera. Din fericire era bodyguard-ul meu cu mine si a salvat imediat situatia. I-am dat fetei cateva autografe, apoi ea s-a retras linistita. E destul de crazy ce pot face unii fani doar pentru a ma vedea. 
Te-ai putea indragosti de o admiratoare?
Justin:
 Clar! Dar doar daca nu ma trateaza ca pe un supra om si are si ea o personalitate a ei. Multe fane sunt foarte dragute!

Acum iti place de vreo fata?
Justin: 
Da, de Megan Fox! Este foarte frumoasa. Dar din pacate si prea mare pentru mine. Acum serios vorbind, nu e nici o fata momentan in viata mea. Pacat…

Ce defecte ar trebui sa accepte o fata de la tine?
Justin:
 Hmmm! (se gandeste) Cateodata sunt fitos si incapatanat atunci cand ceva nu merge cum cred eu ca ar trebui sa mearga. Pot deveni foarte enervant. Dar dupa aceea ma calmez rapid! De obicei sunt un tip de treaba, pe bune! (rade)

Ai vreun tic, vreun obicei anume?
Justin: 
Da! Sunt innebunit dupa   pantofi si-mi cumpar intruna. Cel mai mult imi plac tenisii colorati cu diverse modele excentrice. Am deja mai mult de 100 de perechi! 

Ce mai face fosta ta prietena Caitlin? Multi cititori POPCORN sunt ingrijorati din cauza ei…
Justin: 
Ce dragut, multumesc frumos! Accidentul lui Caitlin cu barca cu motor a fost un soc! Intre timp nu mai e in spital, dar din pacate, nu e prea bine. Deocamdata invata din nou sa mearga. Vorbesc des cu ea la telefon.

Cine este cea mai importanta persoana din viata ta?
Justin:
 Mama mea Pattie! Parintii mei au divortat cand aveam eu doi ani. A fost o perioada grea. Mama s-a facut femeie de serviciu pentru a ma putea intretine. Astazi ma sustine 100% si calatoreste tot timpul cu mine.

Mai tii legatura cu tatal tau adevarat Jeremy?
Justin:
 Da, vorbim des la telefon. Pana acum doi ani nu prea vorbeam, dar apoi ne-au apropiat bunicii mei. Il iubesc mult pe tatal meu!

Este adevarat ca vrei sa-ti incerci norocul si in actorie?
Justin:
 Da! Exista cateva proiecte. Ultimele dati am filmat pentru serialele „School Gyrls” si „True Jackson VP”. Foarte cool! Cel mai mult mi-ar placea sa am propriul serial TV, cum au Miley Cyrus sau gemenii Sprouse. Managementul meu este in discutii acum cu cateva posturi de televiziune. Exista posibilitatea sa incep un astfel de serial in 2010!

Exista si planuri de filme pentru marele ecran?
Justin:
 Sa vedem. Dar nu as juca decat intr-un film in care sa-i am colegi pe Megan Fox si Sylvester Stallone! (rade)

Ce alte planuri mai ai pentru 2011?
Justin: 
Voi termina mai mult ca sigur un nou album. Cele opt piese de pe „My World” sunt doar un aperitiv! In martie voi pleca in turneu in deschiderea lui Taylor Swift prin SUA. Va fi foarte tare! Si sper ca poate voi ajunge in vara si la voi in Europa! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu