sâmbătă, 15 ianuarie 2011

“Nu am viata privata” – interviu Miley Cyrus


Salut, Miley! Ce ai invatat din povestea succesului tau si ce sfat i-ai da cuiva care vrea sa se lanseze in showbiz?
Ei bine, cred ca oamenii din viata mea au asistat la o schimbare dramatica, la o transformare in ceea ce sunt astazi. Ei au fost martori la procesul meu de auto-cunoastere. Cand am lansat primul album aveam doar 12 ani si nu cred ca cineva stie cine este cu adevarat la acea varsta. Cu siguranta eu nu stiam, si sfatul meu pentru acel cineva ar fi sa stie foarte bine cine este cu adevarat inainte de a se lansa in aceasta industrie si sa fie convins ca este o persoana puternica.
Ai facut valva in momentul in care ti-ai inchis contul de Twitter, desi aveai milioane de fani. Care a fost motivul?
Da, oamenii inca se mai agita legat de subiectul asta! Twitter-ul a fost un concept interesant pentru mine, pentru ca aud mereu in preajma mea “E foarte greu sa nu ai o viata privata” si eu spun intotdeauna “Bine, dar nu trebuie sa le spui tuturor ca in momentul asta iti faci unghiile sau ca esti la cumparaturi. Tu alegi sa le spui oamenilor asta”. Am simtit ca fac parte din acea categorie de oameni care nu au viata privata.
Nu iti este teama sa le spui oamenilor ceea ce crezi, nu-i asa?
Niciodata nu regret ceea ce spun. Daca ma intrebi ce cred despre un lucru, intotdeauna iti vor spune. Nu vor raspunde “Hm…nu stiu”, doar pentru a le face tututor pe plac. Nu-i poti multumi pe toti. Stiu ce ceea ce spun acum poate nu va fi pe placul unora, dar asta gandesc si asta simt.
Vei incepe un nou capitol din cariera – la ce ne putem astepta?
Voi filma la o productie intitulata LOL – Laughing Out Loud cu Demi Moore. Sunt foarte nerabdatoare si foarte entuziasmata. Numar zilele pana ce va incepe.
Aparitia ta la Teen Choice Awards 2009 a fost criticata ca fiind prea “condimentata”. Ce ai de spus despre asta?
Job-ul meu este sa fiu un model pentru tineri si imi place sa fiu asta, dar nu este treaba mea sa ma comport ca un parinte. Treaba mea nu este sa le spun copiilor cum ar trebui sa se comporte si ce sa nu faca, pentru ca de multe ori nici eu nu stiu. Cred ca a ma judeca astfel este un pic egoist. Copiii vor face mereu greseli, indiferent daca le fac eu sau nu. Asa e viata.
Imaginea ta s-a shimbat, devenind mult mai rebela – ce se ascunde in spatele acestei schimbari?
Cred ca am reusit sa ma dezvolt foarte mult ca artist si ca persoana. De-a lungul ultimilor ani, am aflat multe lucruri despre mine, despre ceea ce mi se potriveste ca stil… De asemenea, incerc diferite stiluri pentru diferite filmari sau sesiuni foto. Daca te joci cu tot felul de atitudini, cred ca iti dai seama un pic mai rapid cine esti si ce nu esti, de fapt.
Ai un tatuaj deasupra inimii cu cuvintele “Just Breathe” (Doar respira). Am auzit ca este in amintirea a trei persoane dragi tie care nu mai sunt printre noi. Este adevarat?
Imi aminteste sa nu iau lucrurile de-a gata. Niciunul dintre ei n-a putut sa respire, in momentul decisiv, desi este unul dintre cele mai esentiale lucruri. Port tatuajul deasupra inimii, pentru ca acolo va fi pentru mine intotdeauna.
Ai intalnit-o pe Regina in 2009, dupa concertul de la Royal Variety. Cum a fost intalnirea?
Erau foarte multe reguli. Aveam multe emotii si acum nu-mi mai pot aminti care erau exact, dar stiu ca era ceva de genul “Sa nu vorbesti pana nu ti se adreseaza ea mai intai”. Imi venea sa spun: “Eu sunt din Teennessee, baieti! Noi suntem genul de persoane care imbratisam pe toata lumea! Si nu-i poti face asta reginei!”
Si ce ti-a spus regina?
(imitand accentul britanic) “Un concert extravagant!” Ceva de genul asta, dar nu pot imita accentul!
Pari foarte increzatoare – exista ceva care te face nesigura?
Obisnuiam sa intreb pe toata lumea, toata ziua: “Arat dragut?” Probabil ca am pus intrebarea asta cam de tot atatea ori de cate am clipit. Pe urma insa mi-a trecut. Nu pentru ca am inceput sa ma simt dintr-o data frumoasa, ci pentru ca am inceput sa ma simt ok in pielea mea. M-am obisnuit foarte mult cu paparazzii, si cu intrebarea “Ce porti?”, si cu oamenii care se holbeaza la mine.
O ultima intrebare… Titlul actualului tau album este “Can’t be Tamed” (“Nu pot fi imblanzita”). Crezi ca este ceva ce ar trebui imblanzit la tine?
Chiar acum nu, dar ramane de vazut!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu